Parfemace/Parfum (obecný profil)
Další názvy: Fragrance, Aroma, Vůně, Příchuť
Skóre škodlivosti: 6 (Nezařaditelné)
Parfemace je nezbytnou součástí mnoha různých druhů produktů. Její hlavní funkcí je dodat výrobku příjemnou vůni či chuť, která je pro konzumenta atraktivní a zvyšuje tak jeho poptávku a prodejnost výrobku. Jinými názvy pro tento pojem se mohou stát fragrance, aroma, vůně nebo příchuť. Parfemace vytváří také silnou psychologickou vazbu mezi zákazníkem a produktem, jelikož lidský mozek má schopnost spojit si určité vzpomínky se specifickými vůněmi.
Parfemace, či jinak také vůně, aroma či příchuť, nachází své uplatnění v široké paletě výrobků. Nejedná se pouze o tradiční parfémy a deodoranty, do kterých by se tato slova mohla první asociace nabízet. Parfemace je využívána v mnoha dalších odvětvích a totiž v kosmetickém průmyslu, kde je součástí tělových mlék, krémů, šampónů, sprchových gelů a dalších tělových přípravků. Ve farmaceutickém průmyslu se používá v různých léčivech a potravinářství je zase součástí jídel a nápojů pro zlepšení jejich chuti a vůně. V řadě případů je parfemace použita i v čistících a pracích prostředcích, aby odstranila nepříjemné pachy a nahradila je svěžími a příjemnými vůněmi. Jen málokdo by chtěl, aby jeho prádlo, pokoj či ruce voněly chemicky. Bez přítomnosti parfemace by většina výrobků působila fádně a neosobně. Její přítomnost zvyšuje atraktivnost produktu a činí jej lákavějším pro konečného spotřebitele.
Tuhle látku v našich produktech nenajdete. Vyzkoušejte přírodní produkty bez chemie z naší nabídky.
Olejová koupel pro miminka 150 ml
Detail produktu
Jimmy Choo Fever parfémovaná voda pro ženy
Detail produktu
Lanvin Éclat d'Arpege parfémovaná voda pro ženy
Detail produktu
Lymfa fit 50 ml
Detail produktu
Prací gel na barevné prádlo 5 l
Detail produktu